مقالات

خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده و هزینه راه اندازی آن

خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده

شرکت های تولید کننده زغال در خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده از کوره های صنعتی و دستگاه و کوره تولید زغال متنوع استفاده می کنند که به گفته شرکت های سازنده ی آن ها هر یک از این کوره ها و دستگاه های زغال ساز در نوع خود بهترین بوده و مرغوب ترین و با کیفیت ترین زغال را تولید می کنند .

متاسفانه افرادی که قصد راه اندازی خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده را دارند بدون اطلاع از نحوه استفاده و کارایی هر یک از این دستگاه ها اقدام به خرید کرده و خط تولید زغال و زغال فشرده خود را راه اندازی می کنند .

اما نکته مهم و اساسی اینجاست که آیا این دستگاه کارایی مطلوبی دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم بیش تر درمورد تولید زغال یا زغال مرغوب و راه اندازی خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده صحبت کنیم، با کوره سازان پاسارگاد همراه باشید .

راه اندازی تولید زغال و خط تولید زغال فشرده

هزینه راه اندازی خط تولید زغال در کشور به دلیل ارزان و فراوان بودن مواد اولیه سود بسیار خوبی را به همراه دارد .

درباره تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خاورمیانه صنعت نو بشمار می آید و زغال تولید شده به کشورهای عربی خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی صادر می شود .

در ادامه در رابطه با راه اندازی خط تولید زغال با دستگاه تولید زغال توضیحاتی را خواهیم داد ، همراه کوره سازان پاسارگاد باشید .

مناسب ترین زغال برای صادرات، زغال فشرده می باشد که بسیار در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و هم چنین ترکیه و روسیه و دیگر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد .

برای تولید این نوع زغال و هزینه راه اندازی خط تولید زغال یا زغال فشرده حدود نود درصد را خاک زغال و ضایعات چوب تشکیل می دهد و 8 درصد آن را آب و تقریبا یک الی دو درصد از آن را چسب زغال تشکیل می دهد . چسب زغال معمولا از مواد طبیعی جهت چسبیدن مواد اولیه مخلوط شده استفاده می شود .

در خط تولید زغال فشرده ابتدا مواد اولیه را در دستگاه خرد کن به قطعات ریز تبدیل می کنند و بعد از آن در دستگاه میکسر مخلوط کرده و با اضافه کردن چسب مخصوص زغال برای قالب زنی به دستگاه پرس منتقل می کنند .

در پایان زغال های فشرده تولید شده را در دستگاه خشک کن قرار داده تا کاملا خشک شوند .

 برای اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با مشاورین کوره سازان پاسارگاد در تماس باشید و از راهنمایی های افراد متخصص و کار بلد در این مجموعه استفاده لازم را داشته باشید .

خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده در صورتی که با اطلاع کامل از هزینه ها و استفاده از مواد اولیه مناسب انجام شود علاوه بر اینکه سود بالایی برای تولیدکنندگان زغال فشرده به همراه خواهد داشت، باعث اشتغال زایی بسیاری از افراد نیز خواهد شد و هم چنین میزان هزینه راه اندازی خط تولید زغال و زغال فشرده و هزینه های جانبی کاسته خواهد شد .

کوره سازان مفتخر است که در زمینه تولید زغال خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد .برای کسب اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

زغال و زغال فشرده

عوامل موثر بر هزینه راه اندازی خط تولید زغال و زغال فشرده

شاید شما هم به عنوان یک تولید کننده بخواهید بدانید که برای خط تولید زغال و خط تولید زغال فشرده نیاز به چه میزان بودجه دارین و چه عواملی بر روی هزینه های شما تاثیر میگذارد. در ادامه 100 % هزینه های مورد نیاز شما را بررسی میکنیم:

اولین فاکتور که جزو هزینه های قطعی شماست و 25 درصد از بودجه شما را در بر میگیرد هزینه تهیه مواد اولیه هست
دومین فاکتور که 10 درصد از بودجه را در بر میگیرد هزینه نیروی کار است
و همچنین 25 درصد شامل هزینه نیروی برق میشود
و 40 درصد بقیه هزینه ها نیز متغیر هستن و شامل رسیدگی و مراقب از خط تولید زغال میشود.

با توجه به موردی که بررسی شد بیشترین هزینه مربوط به رسیدگی و نگه داری دستگاه ها میباشد پس بهتر است از اول کار دستگاه های را انتخاب کنید که از عملکرد و کارایی آن کاملا مطمئن هستید تا بسیاری از هزینه های شما در دراز مدت کاهش پیدا کند.

برای خرید دستگاه ها به کیفیت و کارایی آنها توجه کنید و تنها به قیمت آن توجه نکنید!

قطعا نمیتوان یک دستگاه تولید زغال با کیفیت را با هزینه ای محدود تولید کرد و اگر دستگاهی با قیمت ارزان تهیه کرده باشید علاوه بر اینکه دائما باید در حال تعمیر برای نگه داری آن باشید در زمان طولانی نمیتوانید از آن استفاده کنید پس برای صرفه جویی در هزینه راه اندازی خط تولید زغال حتما دستگاه های با کیفیت خریداری کنید.

شرکت کوره سازان با قدمت و تجربه بالا به شما کمک میکند که ضمن کاهش هزینه ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت خرید دستگاه های زغال ساز و کسب اطلاع از میزان هزینه و راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با مشاورین کوره سازان پاسارگاد در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *