مقالات

لیست بهترین کوره های زغال | معرفی بهترین دستگاه تولید زغال

خرید ” دستگاه کوره زغال ” یا ذغال نیازمند داشتن اطلاعات و آگاهی از انواع محصولات و میزان بازدهی و بازخورد محصول و همچنین سرعت خط تولید و میزان سود و شرایط آب و هوایی دارد به همین جهت نیاز به یک مشاوره جهت خرید کاری ضروری می باشد و تا زمانی که از شخص متخصص مشاوره و راهنمایی نگرفته اید بهتر است که اقدام دیگری نداشته باشید

دستگاه یا کوره زغال یا ذغال به روش های مختلف درست میشود و با کارکرد های متفاوت محصولاتی ارائه میدهد. کوره سازان پاسارگاد از جدیدترین کوره خود رو نمایی کرده است و این دستگاه زغال جی پلاس نام دارد و به شکل یک اتاقک است که شعله در آن بالاتر از کف است. این دستگاه در صرفه جویی انرژی عالی است.

معرفی انواع دستگاه تولید زغال

در این مقاله با انواع دستگاه ها و کوره های خط تولید زغال آشنا می شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شما میتوانین با تماس به به شماره 02128426559 سوالات خود را از متخصصان مجموعه کوره سازان پاسارگاد بپرسید. اول برای پی بردن به اینکه زغال یا ذغال چیه میتوانید به مقاله زغال چیست مراجعه کنید.

 

کوره زغال فوق صنعتی جی پلاس، نهایت سرعت و کیفیت:

یک زغال یا ذغال به طرق مختلف می ‌تواند تهیه شود و به روش های متفاوت عمل کند. پاسارگاد توانست پس از مدتها آزمون و خطا روی انواع ها یک فوق صنعتی زغال با جدید ترین روش پخت میتواند دستگاه زغال جی پلاس را به دنیا معرفی کند.

دستگاه فوق صنعتی جی پلاس یک متفاوت با کارکردی نوین است که برای افرادی که نیاز به دستگاه زغال یا ذغال دارند، یک انتخاب عالی می تواند باشد. تا قبل از این، بهترین ها به صورت جریان همرفتی انرژی گرمایی را تولید میکردند.

دستگاه زغال جی پلاس می تواند یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در مصرف  انرژی باشد.

این برای اولین بار به عنوان ای با عملکردی متفاوت دارد باعث شده است که در بسیاری از موارد صرفه جویی در پخت زغال یا ذغال انجام شود. کارکردی بهتر و تولید بدون ناخالصی از اهداف دستگاه زغال جی پلاس است.

وجود اتاقک در دستگاه جی پلاس باعث می شود که گرما، حرارت و انرژی از اتاق خارج نشود و بهره برداری از زغال به بهترین شکل انجام شود. در صورت استفاده از این دستگاه هیچ نوع شکستگی، ترک و خامی در زغال ها مشاهده نمی شود.

فرم زغال ها نیز به علت گرما و حرارت ناشی از اتاقک در بهترین حالت خودشان قرار دارند و بدون هیچ گونه ترک و شکستگی کاملاً درست شکل می گیرند. حرارت دهی در زغال جی‌ پلاس به صورت کامل انجام می شود و هیچ مصرف غیر هدفمندی در این دستگاه انجام نمی شود.

این  زغال بی پلاس عمر بسیار بالایی دارد و کنترلی که بر فشار داخل اتاقک دارد بسیار راحت و بی دردسر انجام می شود. تخریبی در این دستگاه انجام نمی ‌شود و فضای متناسبی برای گردش گرما در آن وجود دارد. این زغال یا ذغال به عنوان اولین ای که کف ندارد شناخته می شود و اتفاقاً به همین منظور بسیار مناسب است.

برعکس هایی که از طریق جریان همرفتی تولید انرژی می کردند این با عملکردی متفاوت رو به ­رو است که این موضوع باعث مزایای بسیار زیادی در این دستگاه شده است.

یکی از مزایای زغال جی پلاس منحصر به فرد بودن این است که به دلیل شکل ظاهری و طراحی فوق العاده ای که دارد باعث می شود که در تمام مدت پخت همه زغال ها به یک شکل و با یک اندازه حرارت ببینند.

این دستگاه به دلیل صرفه جویی در انرژی و بهبود فرآیند محصول نهایی و کیفیتی که ارائه می دهد یکی از بهترین دستگاه های  زغال یا ذغال در حال حاضر است و هیچگونه مشابهی ندارد.

معرفی زغال یا ذغال کومپیند:

این نسل از دستگاه های تولید زغال یا ذغال  بسیار بازدهی خوبی دارند و بدلیل جدید بودن آن سعی شده است تا همه بهینه سازی های لازم در آن اعمال شود و با افتخار میتوان اشاره به تولید بیش از 98 درصد و 100 درصد گاز گیری کامل در این دستگاه ها اشاره نمود.

در ایران بصورت ویژه با کیفیت بسیار بالا این نوع از توسط دستگاه سازان پاسارگاد ارائه می شود.

این زغال مخصوص زغال های بریکت فشرده با خاک اره است. در واقع در این زغال ها که امروزه فرم دار و به صورت قالبی تولید می شوند، دارای سوراخی در میانه هستند که در زغال کومپیند برای چرخش گرما در آنها استفاده شده است.

در این حالت گرما و حرارت به همه­ی زغال­ها می رسد و به صورت قالب هم اندازه تولید می‌شوند. در این نیز مثل باقی های سازان پاسارگاد هم زغال لیمو و هم زغال کبابی تولید می شود.

شما می­توانید با خیالی آسوده از سازان پاسارگاد خرید کنید زیرا کوره ‌های زغال کوره سازان پاسارگاد دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

برای اولین بار است که در زغال های داخل یک کوره میتوانید مشاهده کنید که گرما به صورت چرخشی بین زغال ها پخش می شود به این جهت است که این کوره ها بسیار منحصر به فرد هستند. در واقع کوره زغال فشرده کومپیند برای تبدیل زغال های خام به کربن استفاده می شود.

یکی از نکات بسیار مهم در این کوره ها اختلاف دما در پایین کوره تا بالای کوره است که به صفر می ‌رسد در نتیجه حرارت به طور یکسان در همه نقاط کوره پخش می‌شود و باعث ساخت زغال هایی همگن، هم شکل و به یک اندازه خالص می‌شود.

خرید کوره و ساخت زغال به یکی از مشاغل پول ساز در این سال ها تبدیل شده است. اما به اشتباه بسیاری از افراد با نا آگاهی به خرید کوره هایی دست می زنند که بازدهی خوبی ندارند.

کوره زغال به روش های مختلفی حرارت را در میان زغال پخش می کند . یکی از مهم ترین مسائل در ساخت زغال حرارتی است که باید به یک اندازه به زغال ها برسد. در صورت این هماهنگی است که همه­ی زغال ها کیفیت یکسانی پیدا میکنند.

یکی دیگر از ویژگی های یک کوره زغال خوب تولید زغال لیمو و زغال کبابی همزمان است. یعنی بتوانید با یک دستگاه هم زغال لیمو و هم زغال کبابی تولید کنید.

کوره های تولید زغال یا ذغال به دو نوع سنتی و صنعتی تقسیم میشوند. کوره­ های سنتی که قدیمی هستند با استفاده از سیمان یا آهک در دل زمین درست میشوند و زغال ها تحت حرارت به روش سنتی تولید می‌شوند.

اما در روش صنعتی که با سرعت بالایی همراه است، چوب ها با سرعت بالا به زغال تبدیل میشوند. کوره صنعتی نسبت به کوره سنتی قیمت بالاتری دارد اما مزایای بسیار زیادی نسبت به این کوره دارد.

در این قسمت که به معرفی کوره زغال کومپیند می پردازیم باید بدانید که گازگیری در آن به صورت کامل در این دستگاه انجام می‌شود و بدین منظور بازدهی بسیار بالایی دارد. بازدهی بالای این کوره ها باعث شده است که این دستگاه زغال خریداران زیادی داشته باشد.

پخش حرارت یکسان و به اندازه در این کوره از مزایای دیگر آن است. همچنین میزان مصرف انرژی پایین این دستگاه ، کوره زغال کومپیند را به یکی از پر طرفدار ترین کوره ها تبدیل کرده است.

معرفی کوره زغال یا ذغال 6 جداره لیمو و کبابی:

این کوره یک چند منظوره است که از شش دیواره تهیه شده است. گازگیری در این کوره به صورت صددرصد انجام میشود.

این دستگاه زغال می‌تواند هم زغال لیموی بسیار با کیفیت و هم زغال کبابی بدون کمترین میزان شکستگی یا دفرمه شدن را در اختیار شما قرار دهد. در کوره هایی که چند جداره هستند، حرارت دهی انجام میشود.

ضخامت لایه های این کوره ها متناسب با محصولی است که تولید می شود. به دلیل اینکه این کوره شش جداره هست، اندازه لایه ها و تناسب بین آنها بسیار اهمیت دارد.

در کوره سازان پاسارگاد می­توانید اطمینان صد در صدی نسبت به خرید کوره های زغال یا ذغال داشته باشید و از جنس تجهیزات و موادی که در کوره ها استفاده میشود، آسوده خاطر باشید.

کوره زغال یا دستگاه تولید زغال پرس هیدرولیک ثابت و گردشی:

دستگاه تولید زغال و کوره با توجه به نیاز خریداران طراحی میشود. یک کارگاه یا کارخانه کوره زغال باید در نظر داشته باشد که کوره های مختلفی بنابر نیازهای متفاوت مشتریان و هماهنگ با بودجه افراد و اقشار مختلف تولید کند.

اما در مقابل کوره سازان پاسارگاد کوره های بسیار زیادی در قیمت های مختلف تولید کرده است که هماهنگ با بودجه­ی کارگاه های تولیدی کوچک است.

یکی دیگر از محصولات کوره سازان پاسارگاد دستگاه تولید زغال پرس هیدرولیک است که زغال را به شکل حبه قند با فرم های مختلف ارائه می دهد. از نمونه های مختلف این کوره تولید زغال به شکل حبه قند، هرمی و چند ضلعی است. این نمونه از زغال ها، زغال هایی هستند که از خاک زغال تهیه می‌شوند.

اشکال هندسی که این زغال ها دارند در دنیای مدرن امروز خریداران زیادی دارد. یکی دیگر از مواردی که در این دستگاه قابل مشاهده است، استفاده از خاک زغال برای تولید زغال قلیان است. زغال های هندسی که از داخل این کوره های پرس هیدرولیک تولید میشوند، هیچ گونه مواد شیمیایی ندارند و بدون دود و بو هستند.

از جمله دیگر ویژگی های این دستگاه اصطکاک پایین آن است. برای خرید دستگاه تولید زغال خوب علاوه بر قیمت موارد دیگری مثل مصرف انرژی پایین، راندمان حرارتی بالا، خنک شدن سریع دستگاه و کنترل فشار صحیح انرژی مهم است که در این کوره ها تمام این موارد رعایت میشود.

فرم خوب یک زغال و پخت کامل تمام زغال ها از عواید یک دستگاه صنعتی خوب و با کیفیت است که در تمام کوره های کوره سازان پاسارگاد این موارد به چشم میخورد.

کوره زغال تک منظوره کبابی ( ۵-۴-۳ جداره):

کوره زغال تک منظوره کبابی همانطور که از نامش مشخص است تنها می‌تواند زغال کبابی تولید کند و با خرید این دستگاه شما به راحتی می توانید روزانه مقدار زیادی زغال کبابی تولید کنید. چنانچه علاوه بر زغال کبابی به زغال لیمو نیاز دارید میتوانید از دستگاه های چند منظوره کوره سازان پاسارگاد استفاده کنید.

این دستگاه کیفیت خوبی دارد و مانند باقی کوره ‌های پاسارگاد از بهترین کوره های زغال ایران است. با توجه به اینکه این کوره جزو جدیدترین محصولات این شرکت نیست اما نیاز خریدار را کاملاً رفع میکند و با ویژگی های منحصر به فردی که دارد یک خرید عالی برای افرادی است که به تولید زغال مشغول هستند.

این زغال ها را بدون شکستگی و بدون مشکل خاصی با فرمی عالی در اختیار شما قرار میدهد. کوره سازان پاسارگاد می تواند بهترین زغال های کبابی و لیمو را با کمترین بودجه به شما بدهد.

چنانچه برای خرید کوره زغال سوال خاصی دارید به راحتی می توانید با ورود به سایت کوره سازان پاسارگاد با این مجموعه تماس بگیرید و با توجه به بودجه خود و نوع کارکردی که از یک کوره زغال انتظار دارید خط تولید زغال خود را مشخص کنید. کوره سازان پاسارگاد بهترین کوره های صنعتی را میتواند در اختیار شما قرار دهد.

کوره زغال تک منظوره کبابی ( ۵-۴-۳ جداره)

معرفی کوره زغال اکسترودر:

این دستگاه زغال ساز برای حفاظت از محیط ساخته شده است. ساز و کار این‎‎‎‎ دستگاه بسیار جالب است و در میان افرادی که طرفدار محیط زیست و مخالف قطع درختان برای ساخت زغال هستند، یک کوره زغال فوق العاده است. خوراک اصلی این دستگاه خاک اره است. با ورود خاک اره به آن پس از یک ساز و کار پیچیده در نهایت شما بریکت تحویل میگیرید.

این دستگاه در واقع تولید زغال فشرده را بر عهده دارد و یکی از مهم ترین دستگاه ها برای تولید زغال فشرده است. در این سالها استفاده از زغال فشرده برای قابلیت اشتعال بالای آن بسیار پر طرفدار شده است و روز به روز بر تولید این دستگاه اضافه میشود. البته طرز کار همه­ی کوره زغال هایی که زغال فشرده تحویل میدهند یکسان نیست. شما در هنگام خرید یک دستگاه زغال ساز میتوانید تصمیم بگیرید که بدنبال چه کارکردی هستید.

کوره سازان پاسارگاد برای افرادی که در خرید انواع کوره زغال شک دارند یک مشاور عالی است. در هنگام خرید کوره زغال شما باید چند المان را در نظر بگیرید. ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. طبیعی است که با بودجه کم نمیتوانید یک دستگاه زغال ساز صنعتی با کیفیت بخرید. پس از آن که بودجه شما مشخص شد، میتوانید تصمیم بگیرید که به چه منظور یک دستگاه زغال میخواهید.

برای مثال بسیاری از افراد دستگاهی میخرند که تنها زغال لیمو تولید کند و در مقابل افراد دیگری هستند که دستگاه مخصوص پخت زغال کبابی میخواهند. در این میان دستگاه های مختلف دیگری وجود دارد که کمی گران تر است اما با چند منظوره بودنش برای شما احتمال سودآوری بیشتری دارد.

موادی که یک  را میسازد کیفیت این کوره را مشخص میکند. بنابراین در حین خرید کوره زغال به این موضوع توجه داشته باشید که محصولی که میخرید از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد.

دستگاه زغال ساز پرس هیدرولیک :

در دو مدل خطی و گردشی – انحصاری کوره سازان پاسارگاد- طراحی شده است

دستگاه تولید زغال فشرده پرس هیدرولیک از مدرنترین و کار آمدترین دستگاه های زغال در دنیا است. این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر با مادر ارتباط باشید. ۰۲۱۲۸۴۲۶۵۵۹ متخصصان کوره سازان پاسارگاد

دستگاه ساخت زغال پرس هیدرولیک دستگاهی با اصطحکاک و ارزش زغال تولیدی کمتر برای آفریننده و تکنولوژی به روزتر میباشد.

شاید جذاب باشد بدانید اکثریت کشورهای عالم برای مثال امارات ،قطر ،بحرین ، عمان و ترکیه و… از زغال حبه قندی ( مکعب ) که با خاک زغال تهیه و تنظیم میگردد استعمال میکنند. این یعنی ما می بایست بدین قضیه بیاندیشیم که بتوانیم با تکنولوژی بالا، زغال حبه ای با خاک زغال را ساخت کنیم و آن را به مرزوبوم های دیگر صادر نماییم.

به این ترتیب بعداز سال ها سعی همیشگی توانستیم منحصر به فرد به شخصی با تیتر دستگاه زغال فشرده پرس هیدرولیک در دو سبک اثبات و گردشی ایجاد کنیم.

دستگاه پرس هیدرولیک ، دستگاهی با رشته آوری نو جهت ایجاد زغال فشرده میباشد. پباده سازی و ایجاد کرد این دستگاه ساخت و ساز زغال منحصرا برای کمپانی پاسارگاد میباشد و در جمهوری اسلامی ایران مشابهی ندارد. این دستگاه ایجاد زغال توان ساخت 400 الی 1000 کیلو زغالی که بتوان وارد بازار نمود را در ۸ الی ۱۰ ساعت کاری دارااست .

نکته مهم در‌این دستگاه ایجاد زغال پرس هیدرولیک و یا این که دستگاه زغال ساز پرس هیدرولیک می شود به تنوع در صورت هندسی زغال تولیدی اشاره نمود. به عنوان مثال صورت حبه قندی و یا این که سکه ای و یا این که قلمی و یا این که قلب و ۶ گوش و ۸ گوش و لوزی و ….

نکته بسیار دارای اهمیت قدرت تولیدی این دستگاه زغال ساز پرس هیدرولیک با مواد نخستین تک محوری میباشد. این دستگاه توان ساخت‌و‌ساز زغال قلیان با خاکه زغال را دارااست. زغال ساخت‌و‌ساز گردیده به طور کامل سوای دود و عطر و سوای هیچ سیرتکامل چسب شیمیایی میباشد و به طور تضمینی و آزمایش مال پیش از خرید دستگاه ساخت‌و‌ساز زغال ارائه می گردد.

اصطحکاک بسیار ذیل این دستگاه و ضریب خطای صفر و اپ و بورد پی ال سی بدون نقص، عمل اپراتور را با این دستگاه ساخت زغال ریلکس خیس نموده است.

این دستگاه به طور اتوماتیک بوده و در زمان فعالیت نیازی به اپراتور وجود ندارد.

جهت سفارش و مشاوره با متخصصان ما در ارتباط باشید

انواع زغال را بیشتر بشناسید.

بعضی زغال هستند و بعضی کوره های دیگر برای تولید زغال کبابی درست می شوند. اما در این میان کوره هایی وجود دارند که هر دو نوع زغال را تولید میکنند. این کوره ها طبعاً بسیار به صرفه تر هستند.

کوره سازان پاسارگاد نوعی کوره زغال تولید کرده است که چند نوع زغال تولید میکند و در این کوره ها کار اپراتور بسیار آسان است.

در این دستگاه زغال همرفتی هم زغال لیمو و هم زغال کبابی درست میشود. معمولاً این کوره ها بیشترین بازدهی خود را دارند و مصرف کم انرژی در آن‌ها باعث فروش بیشتر این کوره ها شده است. این کوره زغال از طریق جریان همرفتی زغال تولید می کند.

با خرید این زغال می‌توانید به راحتی تولید بسیار بالایی داشته باشید چرا که این کوره به راحتی خنک می شود و می توانید آنچه که تولید کردید را از آن بهره برداری کنید. بهتر است بدانید که کوره همرفتی جداره ای نیست و نوع حرارت دهی در آن به صورت همرفتی انجام می شود.

افرادی که در کوره سازان پاسارگاد فعالیت دارند با تلاش زیاد توانستند بهترین کوره های زغال کم انرژی و با کیفیت را تولید کنند. یک دستگاه زغال خوب ویژگی هایی دارد که از جمله آنها می توان به مصرف انرژی پایین و تولید انبوه زغال اشاره کرد.

با ورود به سایت کوره سازان پاسارگاد می‌توانید نوع عملکرد هر کدام از این شرکت را مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود کوره مورد نظر را خریداری کنید. کوره زغال همرفتی انرژی پایین تری را مصرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های این کوره ها خنک شدن سریع است.

وقتی که یک کوره سریع تر خنک می شود، شما می توانید به راحتی زغال ها را از آن استخراج کنید و باری دیگر به تولید زغال مشغول شوید.

در واقع این کوره ها سرعت عمل شما را بالا می برند. مصرف سوخت پایین نیز یکی دیگر از ویژگی های کوره های زغال همرفتی در کوره سازان پاسارگاد است.

برای بسیاری این سوال پیش می آید که مصرف انرژی پایین کوره زغال همرفتی شاید نسبت به تولید انبوه و نگه داشتن حرارت تاثیر منفی بگذارد، ولی باید توجه داشته باشید که برعکس آن چیزی که فکر می‌کنید این کوره ها در نگهداری حرارت نیز بسیار خوب عمل می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *