چرا گروه صنعتی پاسارگاد؟

– طراح و مبتکر و سازنده در در زمینه خط تولید زغال فشرده و کوره های صنعتی زغال با بیشترین تنوع و بروز ترین انواع خط تولیدات در بازار

– طراح و مبتکر و سازنده در در زمینه انواع کوره صنعتی زغال اکتیو

– کلیه دستگاه ها و کوره ها بعد از طراحی با تست ها و آزمون و خطاهای متوالی به نتیجه 100% رسیده و سپس ساخت تکمیلی وارد بازار میشود

– تضمین کیفیت محصول تولیدی تمامی دستگاه ها و کوره های تولید زغال به صورت  مکتوب در قرارداد حتی در اسناد رسمی کشور

– تضمین تامین مواد اولیه در تمامی دستگاه ها و کوره های تولید زغال به صورت مکتوب در قرارداد

– خرید تضمینی و بدون قید و شرط به همراه کارتن رایگان جهت بسته بندی  درتمامی محصولات تولیدی زغال شما

– پشتیبانی 100%  هدفمند در زمان های مختلف  در عملکرد تولید شما و نظارت دقیق در نحوه تولید زغال  تا دریافت زغال درجه یک

– برای کوره زغال و دستگاه های تولید زغال فشرده ، ضمانت های واقعی و حقیقی میدهیم.

– خدمات پس از فروش متنوع و در اسرع وقت

– با تغییر فصل های سال و در نتیجه مقدار تغییر در روند تولید، کاملا در کنار شما هستیم و تغییرات در تولید را با شما مجدد بررسی و هماهنگی خواهیم کرد

– ایمنی حداکثری و شرایط ایده آل کاری را در طراحی تا ساخت کوره صنعتی زغال و دستگاه های زغال فشرده محیا نموده ایم

– صداقت در سخن تا عمل به عنوان کلام اول مجموعه پاسارگاد میباشد.

معرفی کوره سازان پاسارگاد

در سال 1383 کار شروع شد و تست و آزمون و خطا پشت سرهم آن هم به خاطرآنکه در 16 سال پیش هیچ کتاب مرجعی در این کار نوین نبود و حتی چین و هند و ترکیه و … هم کامل مبتدی و سنتی در حال تولید بودند مجبور بودیم خودمان تمامی طراحی ها و آزمون ها را انجام دهیم.

با تلاش های بی وقفه ی متخصصین پاسارگاد ،بالاخره گروه صنعتی پاسارگاد توانست کوره های 1 و 2 تن چند منظوره 6 جداره را تولید کند که علاوه بر زغال کبابی پاسارگاد بتواند تولید زغال لیمو راهم انجام دهد ولی این باز هم اول راه بود.

مجدد تیم کوره سازان پاسارگاد گردهم جمع آمده و باز هم تست ها و آزمون ها و نظریات مختلف مجموعه کوره سازان پاسارگاد مورد بررسی قرار گرفت تا مدتی طولانی و به لطف یزدان پاک و همت این مجموعه علت پیدا شد و با تغییراتی در طراحی کوره ، مشکلات روبرو شده را رفع کرد و بالاخره توانست در سال 88-89 کوره صنعتی زغال برای تولید زغال لیمو ،مرکبات ، بلوط، سیب و … برای زغال های مجلسی و کلیه چوب های دیگر برای زغال کبابی تولید کنیم .

با یک طراحی منحصر به فرد دیگراز مجموعه کوره سازان پاسارگاد که کلیه تست های آن به طوردقیق انجام پذیرد بیش از یک سال تلاش، در سال 1395خط تولید زغال همرفتی ، کوره ای برای تولید انواع زغال کبابی ، قلیان و مجلسی از سوی کوره سازان پاسارگاد راهی بازار شد که استقبال فراوان هم تا به امروز داشته است.

با تمام این توضیحات کوره سازان پاسارگاد برآن بود که بعد از مدل کوره زغال صنعتی همرفتی کوره ای طراحی و تست و وارد بازار نماید تا هزینه های حفظ و نگهداری آن به حداقل برسدو کنترل درتولید بخصوص کنترل فشار راحتتری برای اپراتور به همراه داشته باشد.

بعد از 2 سال طراحی و آزمون های مختلف کوره های نسل جدید کوره سازان پاسارگاد به بازار عرضه نمود با نام کوره فوق  (G+ )  صنعتی جی پلاس

اولین کوره فوق صنعتی زغال در دنیا که کف کوره ندارد و هیچ حفظ و نگهداری از بابت کف کوره وجود نخواهد داشت چون کوره

کف کوره ندارد و همچنین جداره ای هم نیستند  صنعتی زغال G+ تمامی تجارب کادر کوره سازان پاسارگاد برای شماست تا با خاطی آسوده خرید نمایید . زیرا کلیه دست آورد های کوره سازان پاسارگاد تجربه است در حالی که در آن زمان هیچ کتاب یا شرکت مرجعی برای مشاوره وجود نداشت. ولیکن درحال حاضر کوره سازان پاسارگاد یک برند برتر و یک کتاب مرجع کامل برای همه محسوب میشود . پس در این مکان آسوده خاطر و با آرامش کامل خرید کنید و با قدم های استوار پا در یک کسب جدید بگذارید چون کل کادر کوره سازان پسارگاد از همان قدم های اول تا انتها در کنار شماست.

در ادامه توضیحات در مورد شرکت کوره سازان پاسارگاد در مورد دستگاه تولید زغال فشرده هم توضیح میدهیم :

باهم زمانی گام موفق کوره ی 6 جداره ای برای تولید زغال لیمو و… ماشین سازی کوره سازان پاسارگاد هم خط تولید اکسترودری  خود را روانه بازار کرد.

برآن شدیم تا تکنولوژی جدیدی در کشور ایجاد کنیم ازطراحی و ساخت  دستگاه های اکسترودری مدل K  و مدل های CK  که مدل کاملا هوشمند و PLC  خور است تا مدل های کانتینیوس که تمام اتومات واقعی هستند و نیروی انسانی در آن کاملا حذف شده است و ثبت شرکت پاسارگاد میباشد.
از دیگر دستاورد های گروه صنعتی پاسارگاد درطراحی و ساخت دستگاه های زغال فشرده  در سال 1397 با دشواری های زیاد و روز و شب های طولانی و تست های فراوان توسط مهندسین کوره سازان پاسارگاد ، خط تولید زغال فشرده به صورت پرس هیدرولیکی را وارد بازار نمودیم . این خط تولید و این دستگاه تولید زغال با مواد اولیه خاک زغال کار میکند و برای اینکه به طور کاملا طبیعی به عمل بیایدو ارگانیک باشد ، تلاش زیادی شد و بعد از سال ها دستیابی به زغال فشرده با خاک زغال و ترکیبات کاملا طبیعی به ثمر رسید.
دستگاه به صورت پی ال سی و به صورت هوشمند عمل میکند و حتی صاحب کار در پایان شیفت میتواند تعداد زغال های تولید شده و خروجی دستگاه را در برنامه دستگاه ببیند. اگر دستگاه خالی باشد بعد از چند ضرب با دستگاه هوشمندانه متوقف میشود . اصطحکاک بسیار بسیار پایین دستگاه از نمونه های قابل توجه در این خط است و در کل نسل جدیدی در خط تولید زغال فشرده ایجاد نموده است.