1- به گوش میرسد کسانی برای فروش خط تولید زغال با خاک اره ای ( اکسترودر) با ترفندهای دروغین از جمله خرید تضمینی محصول، مثلا قیمت ایکس تومان را اعلام میکنند و دقیقا چیزهایی را اعلام میکنند که مشتری دوست دارد بشنود ولی مردم عزیز هوشیار باشید و آگاهانه تصمیم بگیرید چون اگر به سمت طرح توجیهی ما وارد شوید و مطالعه بفرمایید ، قیمت های واقعی تولید زغال فشرده با خاک اره را می بینید و متوجه میشوید که حتی با تضمین خرید هم نمیشود مطمئن بود که شمای تولید کننده در فروش هیچ کاری نداشته باشید . پس لطفا آگاهانه تصمیم بگیرید شاید پولی که برای این کار در نظر گرفتید ، آخرین امید شما در این شرایط اقتصادی کشور باشد که میخواهید شرمنده خانواده ی خود نباشید. پس لطفا کاملا هوشیارانه تحقیق کنید و نتیجه گیری بفرمایید.

2-در خرید کوره زغال صنعتی دقت لازم را بفرمایید . این را در نظر بگیرید که قیمت بالاتر یا پایین تر کوره های زغال موجود در بازار بی حکمت نیست
یک فروشنده ی کوره زغال باید بتواند تمام نیازهای شما را جهت تولید زغال لیمو، مرکبات، انجیر، بلوط و …. فراهم نماید .
کوره صنعتی زغال و آموزش جهت تولید زغال به صورت زنجیر وار به هم متصل هستند. گاهی شما کوره زغال عاای دارید که در طراحی و تولید تمام نکات رعایت شده است ولی آموزش داده شده کامل نیست و شما ندانید که علت شکستگی زغال در زمان سرخ شدن در آتش چیست و یا چرا زغال تولیدی خام است . البته این برعکس هم صدق میکند یعنی در کوره ی زغال شما موارد تولید و طراحی استاندارد را طی نکرده و توانایی تولید زغال درجه یک را حتی با رعایت اصول آموزشی صحیح نیز ندارد.

به طوری که طبق آموزش و جدول زمانبندی بدانید که هر چوبی با هر قطری در کوره تولید زغال چگونه تبدیل به یک زغال درجه عالی میشود ولی چون کوره زغال طراحی نادرستی از جهت نداشتن هموژن یا یکنواختی دما دارد و یا طراحی استاندارد جهت گاز گیری ندارد در نتیجه توانایی تولید زغال درجه عالی بازار را نخواهید داشت .
کوره سازان پاسارگاد با تضمین مکتوب در قرارداد شما جهت آموزش توسط متخصصین همراه با جزییات تولید زغال و تضمین فروش کوره زغال با رعایت تمام اصول طراحی و استانداردهای جهانی جهت تولید انواع زغال درجه عالی ، این نوید را به شما میدهد که با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از ما خرید نمایید .

3- در مورد کوره صنعتی تولید زغال همرفتی، خاطر نشان کنیم که کوره زغال همرفتی به هیچ عنوان جداره ای یا لایه ای نیست . کل طراحی این کوره توسط مهندسین کوره سازان پاسارگاد اجرایی گردیده است. پیش آمده که فروشنده هایی که برای تبلیغ خود اعلام میکنند که کوره زغال همرفتی جداره دارد و این کاملا اشتباه است ، پس مواظب این گفته ها باشید.

اینجا همان جایی هست که مطمئن خرید خواهید کرد …