مقالات

دستگاه برش زغال فشرده چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید زغال

برای تولید زغال فشرده، ابتدا همه ناخالصی ها را از مواد اولیه (که این مواد اولیه خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می توانند باشند) توسط سرند جدا می کنند. سپس مواد توسط لوله های خشک کن با از دست دادن رطوبتشان خشک می شوند. پس از آن وارد دستگاه تولید زغال اکسترودر می شوند. بعد از آن بریکت ها پخته می شوند و برای بسته بندی وارد بازار می شوند. در این میان برخی تولید کنندگان برای این که قطعات زغال فشرده تولید شده با ابعاد یکسان ایجاد شوند، این زغال ها را در دستگاهی به نام دستگاه برش زغال فشرده قرار می دهند.

دستگاه برش زغال فشرده، سینی ای دارد که باید قالب های زغال را روی آن قرار داد تا این قالب ها به سمت تیغه های دستگاه بروند و به ابعاد از پیش مشخص شده تقسیم شوند.

در اینجا بیشتر درباره کوره زغال فشرده اطلاعات کسب کنید.

لازم به ذکر است که دستگاه برش زغال فشرده گروه کوره سازان پاسارگاد، هیچ خطری برای کاربر ندارد. زیرا محافظ و کاور دارد و به هیچ عنوان کاربر با تیغه و سینی در تماس بدون واسطه نیست.

ابعاد دستگاه برش زغال فشرده

ابعاد دستگاه برش زغال فشرده 1×1 متر است و ارتفاع آن 0.7 متر است. این دستگاه طرح های مختلفی دارد و بعضی از انواع آن مکنده دارند و برخی هم ندارند. کاربرد مکنده این است که از پخش شدن گرد و خاک زغال جلوگیری می کند. همچنین می توانید ابعاد برش زغال را به ابعاد دلخواهتان در دستگاه تغییر بدهید. البته مقدار ابعاد پیش فرض بین 20 میلی متر تا 30 میلی متر است.

این نکته را هم بهتر است بدانید که دستگاه برش زغال فشرده کوره سازان پاسارگاد می تواند حدود 2 تن زغال را در هر 8 ساعت برش بزند. تولید زغال فشرده را با دستگاه برش زغال فشرده کوره سازان پاسارگاد شروع نمایید.

شما عزیزان می توانید برای سفارش دستگاه برش زغال فشرده یا اطلاع از قیمت دستگاه برش زغال فشرده با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *